Novim pravilnikom bit će olakšana nabava dodatnih domena pojedincima i tvrtkama, a pojednostavit će se i ubrzati sama procedura registracije domena.
U prošlosti pravne i fizičke osobe nisu mogle registrirati više od jedne .hr domene (tzv. sekundarna domena). Registracija je bila besplatna, a naziv domene je trebao odgovarati nazivu tvrtke odnosno nazivu nekog proizvoda ili usluge prema kojem je tvtka prepoznatljiva. Ovo ograničenje sa nazivom domene relativno se jednostavno zaobilazilo jer je bilo dovoljno napisati kratko obrazloženje zašto se traži drugačiji naziv.
Za otvaranje dodatnih domena ljudi su se dovijali tako što su ih registrirali na tvrtke kćeri ili su osnivali udruge i na njih registrirali potrebne .hr domene. Sam proces registracije bio je prilično mukotrpan (ispunjavanje i slanje papirnatih formulara i potvrda) te dugotrajan (trajanje 1-2 tjedna). Jednom dodjeljenu domenu nije trebalo "produžavati".
Novi pravilnik o .hr domenama
Prema novom pravilniku o hrvatskim domenama, koji je stupio na snagu 08.04.2010. godine, i pravne i fizičke osobe i dalje imaju pravo na besplatnu registraciju jedne .hr domene koja treba biti jednaka nazivu (ili skraćenom nazivu) tvrtke ili osobe koja registrira domenu. Naziv domene više ne može biti različit od naziva pravne ili fizičke osobe. Kako bi se oslobodile domene koje su zauzele tvrtke koje više ne posluju, svake godine će se morati dokazivati postojanje tvrtke ("produžavanje" domene).
Novina je da pravne osobe mogu registrirati još 9 dodatnih .hr domena, a obrti i udruge još jednu dodatnu .hr domenu bez nekih većih ogranićenja u izboru naziva domene. Cijena dodatnih domena je oko 650,00 kn za period od godine dana.
Cijena hrvatskih komercijalnih domena .com.hr je oko 50,00 kn/godišnje i nema ograničenja na broj domena koje pravna ili fizička osoba može registrirati, kao niti posebnih ograničanje za njihov naziv.
Besplatne .hr domene registriraju se kod CARNeta, dok se dodatne .hr domene i komercijalne domene .com.hr registriraju kod firmi registriranih za tu djelatnost (npr. kod većih hosting tvrtki).