Dobro oblikovani logotip osnova je svake dobre prezentacije tvrtke.
Upravo je logotip zaslužan za pozitivan prvi dojam, ali i prepoznatljivost tvrtke kroz duže vrijeme.
Upečatljivi dizajn logotipa - zaštitnog znaka - za samo 260 € (1.958,97 kn)!
Zatražite ponudu za logo dizajn - zatražena ponuda je za Vas potpuno neobavezujuća!
Prije izrade logotipa u razgovoru s klijentom pokušavamo odrediti:
- čime se tvrtka bavi, koja je njezina misija i ciljevi
- kakav je postojeći vizualni identitet tvrtke, ima li već tvrtka svoje zaštitne (ili uobičajene) boje i sl.
- ima li ograničenja na broj upotrjebljenih boja (npr. broj boja nije problem kod izrade logotipa za web stranice, ali broj boje može značajno poskupiti cijenu tiska logotipa na posjetnice, vozila, majice, kape, šalice...)
- u koliko varijacija treba načiniti logo (npr. u boji i crno-bijeli)
Nakon upoznavanja klijenta i njegovih potreba:
- izrađujemo do 5 idejnih rješenja logotipa (zaštitnog znaka, amblema, branda)
- klijent izabire jedno od ponuđenih rješenja i daje eventualne prijedloge za korekciju/poboljšanje logotipa
- mi dorađujemo logotip prema klijentovim prijedlozima (u osnovnu cijenu uključene su do dvije iteracije prema klijentovim prijedlozima)
- moguć je veći broj iteracija sa klijentom odnosno izravan rad s dizajnerkom ali je to potrebno posebno ugovoriti (veća cijena)
- prema potrebi izrađujemo dodatne varijacije logotipa (npr. crno-bijela varijanta, u drugoj kombinaciji boja i sl.)
- na kraju slijedi isporuka logotipa klijentu u vektorskom i rasterskom formatu
Primjeri logotipa
Zatražite ponudu za logo dizajn - zatražena ponuda je za Vas potpuno neobavezujuća!
Redizajn logotipa - osuvremenjivanje branda
Ukoliko već posjedujete logotip ili brand, a niste više njime potpuno zadovoljni, možemo Vam pomoći u redizajnu logotipa odnosno osuvremenjivanju zaštitnog znaka (branda, marke, amblema) vodeći pritom brigu da i dalje zadržimo njegovu prepoznatljivost.
Što je to logotip, zaštitni znak, brand, slogan ?
Pojam logotip (logo, logotype) označava vizualni simbol koji predstavlja neku tvrtku ili organizaciju. Logotip je sastavljen od stiliziranih slova naziva ili kratice izvedene iz naziva tvrtke. Pojam zaštitni znak (brand, marka, amblem) označava vizualno rješenje koje također predstavlja tvrtku, ali se za razliku od logotipa sastoji se od grafičkih elemenata (ikona, ilustracija, crtež, fotografija...).
Logotip se može upotrebljavati i kao zaštitni znak, a najčešći je slučaj da se upotrebljavaju zajedno (logotip + zaštitni znak). U svakodnevnoj se komunikaciji pod pojmom logotip najčešće podrazumijeva upravo ta kombinacija logotipa i zaštitnog znaka.
Uz logotip i zaštitni znak često se upotrebljava i slogan (moto, krilatica) tvrtke ili organizacije. Slogan se može odnositi i na neki tvrtkin poznati proizvod, uslugu ili naziv marketinške kampanje. Kada je slogan sastavni dio vizualnog identiteta naziva se brand slogan.
Zatražite ponudu za logo dizajn - zatražena ponuda je za Vas potpuno neobavezujuća!
1 EUR = 7,53450 HRK
Inventum nije u sustavu PDV-a. Inventum zadržava pravo izmjene cjenika.
.