Vaš vizualni identitet jest ono što ostavlja prvi dojam na potencijalne klijente, partnere i investitore.
Bez obzira čime se bavite i koliko to dobro radite, bez dobro osmišljenog vizualnog identiteta teško ćete se izdvojiti od konkurencije.
Osmišljavanje i dizajn vizualnog identiteta
Nudimo Vam uslugu osmišljavanja i dizajna Vašeg vizualnog identiteta - obratite nam se.
Osmišljavanju Vašeg vizualnog identiteta pristupamo kao cjelini. Pri tome vodimo brigu o odabiru prikladnih zaštitnih (karakterističnih) boja, o izradi logotipa i zaštitnog znaka, osmišljavanje i dizajnu maskote za Vašu tvrtku ili proizvod.
Ne zaboravljamo na izgled službenih dokumenata (izgled dopisa, fax-poruka, mail-poruka, faktura, ponuda, narudžbenica, radnih naloga i sl.) koje dizajniramo uz primjenu elemenata vizualnog identiteta, brinemo o izradi upečatljivih vizitki (posjetnica), stvaramo dopadljive i funkcionalne web stranice...
A što je to vizualni identitet ?
Vizualni identitet je skup svih aspekata koji tvrtku, ili organizaciju, prepoznatljivo i konzistentno predstavljaju kroz sva sredstva komunikacije i to ne samo prema klijentima, partnerima i investitorima, nego i prema vlastitim zaposlenicima. Općenito, vizualni identitet izražava karakteristike tvrtke te njezine vrijednosti i ambicije u poslovanju.
Mogu se razlikovati četiri funkcije vizualnog identiteta. Tri od njih su usmjerene prema klijentima i partnerima, a četvrta prema vlastitim zaposlenicima:
- Vizualni identitet osigurava nekoj tvrtki, ili organizaciji, njezinu "prepoznatljivost". Za gotovo sve tvrtke, kao i neprofitne organizacija, od vitalnog je značaja da je što više ljudi svjesno da tvrtka postoji te da znaju koje su njezine osnovne djelatnosti.
- Vizualni identitet predstavlja tvrtku prema klijentima i partnerima te stoga pridonosi tvrtkinom imageu i reputaciji. Općenito prihvaćeno mišljenje stručnjaka je da postoji veza između vizualnog identiteta i tvrtkine reputacije – vizualni identitet značajno utječe na korporativnu reputaciju.
- Treće, vizualni identitet izražava strukturu tvrtke, vizualizira njenu koherentnost, kao i odnose između njenih dijelova (razni dijelovi tvrtke, razni proizvodi, usluge, marketinške kampanje...). Postoje tvrtke sa samo jednom markom (brandom), tvrtke sa nekoliko vizualno različitih marki (brandova) a koje su razvijene za različite dijelove tvrtke ili za različite proizvode i usluge, te tvrtke sa nekoliko vizualno povezanih "pod-marki" koje također predstavljaju različite ali i međusobno povezane dijelove tvrtke odnosno proizvode i usluge.
- Četvrto, vizualni identitet tvrtke ima značajnu ulogu na poistovjećivanje zaposlenika sa tvrtkom ili djelom tvrtke u kojem su zaposleni. Identifikacija sebe kao dijela tvrtke u kojoj rade značajna je za zaposlenike, za njihovu produktivnost i lojalnost tvrtki, a vizualni identitet ovdje igra vrlo važnu ulogu (npr. kako se radnici osjećaju u tvrtkinim radnim odjelima, da li će u slobodno vrijeme rado nositi kape ili majice sa tvrtkinim logotipom i sl.).