Vizitka, posjetnica, vizitkarta Ispis

vizitke izrada
Iskoristite jedinstveni utjecaj dopadljivih vizitki koje će prezentirati Vašu tvrtku, ostaviti pozitivan dojam na stranke i pospješiti prodaju Vaših proizvoda i usluga.

 

Dopadljiv i moderan dizaj vizitki - za samo 450 kn !

Zatražite ponudu za dizajn vizitki - zatražena ponuda je za Vas potpuno neobavezujuća !

Nudimo Vam izradu modernih i dopadljivih vizitki (posjetnica, vizitkarti). U uslugu je uključeno:

  • do 3 idejna rješenja (koncepta) vizitke
  • do 2 revizije i korekture odabranog rješenja
  • po želji klijenta dizajn jednostrane ili dvostrane vizitke
  • isporuka u vektorskom formatu
  • dodatna mogućnost tiska i dostave vizitki - cijena već od 200,00 kn za 100 kom
  • *dizajn logotipa nije uključen u cijenu izrade vizitke
  • *veći broj idejnih rješenja, veći broj revizija ili izravan rad s dizajnerom nije uključen u ovu cijenu

Zatražite ponudu za dizajn vizitki - zatražena ponuda je za Vas potpuno neobavezujuća !

posjetnica vizitka vizitka groupshop

Što je to vizitka, posjetnica ili vizitkarta ?

Vizitka (posjetnica, vizitkarta) je papir standardiziranog formata (najčešće 90x50 mm ili 85x55 mm) na kojem se nalaze kontakt informacije o nekoj osobi, tvrtki ili organizaciji. Vizitke (posjetnice, vizitkarte) se razmjenjuju tijekom upoznavanja kao pogodnost i pomoć pamćenju.

Poslovne vizitke najčešće sadrže ime, naziv i logotip tvrtke ili organizacije, te informacije o kontaktu, kao što su adresa, telefonski broj, broj mobitela, broj faksa, e-mail adresa i adresa web stranica.  Ponekad se na vizitkama nalaze i porezni broj, OIB te broj poslovnog računa.

Vizitke (posjetnice, vizitkarte) mogu biti jednostrane ili dvostrane. Kod dvostranih vizitki često se na drugu stranu stavljaju informacije istovjetne onima na prvoj strani, ali na nekom drugom jeziku.

posjetnicavizitka vizitka

"Manje je više" - naša smjernica za dizajn posjetnica

Prilikom izrade posjetnice (vizitke ili vizitkarte) dobro se rukovoditi smjernicom "manje je više".

Kada se vizitka nakrca gomilom informacija, poput beskrajnog nabrajanja svega što znate raditi, navedu razna pojašnjenja i krilatice, postoji realni rizik njenog negativnog učinka. To je stoga što osoba kojoj uručite posjetnicu neće moći jasno razlučiti čime se doista bavite, a možda i stekne dojam da "svaštarite".

Situaciju još dodatno mogu pogoršati pravopisne pogreške, pa će vas potencijalni klijenti, kolege ili poslodavci proglasiti nepismenim. Šlag na kraju katastrofalnom dizajnu daju neprimjerene podloge, nepostojanje dovoljnog kontrasta između teksta i podloge, ili neprimjeren odabir fonta, koji je zbog svoje veličine, boje ili izgleda teško čitljiv.

Da Vam se ne dogodi opisana katastrofa, prepustite nama izradu i dizajn Vaših posjetnica (vizitki, vizitkarti).

vizitka posjetnica vizitka

Zatražite ponudu za dizajn vizitki - ova ponuda je za Vas potpuno neobavezujuća !

.